[0] START!

Cześć! Jestem studentką I roku automatyki i robotyki we Wrocławiu. Nie ukrywam, że choć moje studia mi się podobają, to gdzieś między analizą matematyczną a programowaniem, mam ochotę wyrazić się nieco bardziej artystycznie. Uwielbiam też czytać książki i zawsze po przeczytaniu nowej muszę podzielić się z kimś obszerną opinią na jej temat.
Z tego powodu stworzyłam Przegląd Książkowy, czyli mój kącik w internecie, w którym mogę podzielić się opinią na temat danej powieści. Będzie to też swego rodzaju challenge, gdyż mam zamiar w ciągu x lat przeczytać i opisać 1000 książek (stąd adres bloga). To się rzuciłam na głęboką wodę :D.
Jeszcze słówko na temat. Nie lubię czytać sztywnych recenzji, a też nie jestem pod tym kątem jakoś specjalnie utalentowana. Poza tym, jest mnóstwo blogów z recenzjami książek i już nie jest potrzebny kolejny. Dlatego będę dążyć do tego, aby moje posty miały nieco luźniejszą formę. Mam nadzieję, że uda mi się Cię zaciekawić, a także skłonić do dyskusji ze mną w komentarzach.
Pierwszy post już niedługo!




6 komentarzy:

  1. Powodzenia - 1000 tytułów to bardzo dużo, ale trzymam kciuki, może akurat się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oho, jestem ciekawa, cóż to będzie. Powodzenia! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem ciekawa, co wymyśliłaś :D

    OdpowiedzUsuń
  4. No to czekam na pierwszy post!
    Buziaki kochana!
    BOOKBLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. Książki zawsze spoko. <3
    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Witamy w blogosferze!
    Twój wygląd bloga jest cudowny - te kwiaty wyglądają mi na akwarele, a jestem w nich od jakiegoś czasu zakochana.
    Życzę powodzenia i liczę, że się zadomowisz! I oczywiście przeczytasz te 1000 książek ;)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Cmentarz Zapomnianych Książek

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję ślicznie za każdy komentarz :).

© Agata dla WioskaSzablonów | Technologia blogger. | Freepik FlatIcon